![]() |
daląí strana ![]() |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
![]() |
Zatím poslední gumáček nestora modelářů v ®amberku pana Václava ©ípka. Létá velmi pěkně. Délka letu se pohybuje přes 1 minutu. K modelům p. ©ípka se jeątě vrátíme v samostatném oddíle. Těąte se! |
![]() |
Nový stroj Radovana a Oldřicha Kaąkových: elektrovrtulník střední třídy ECO-8 od německé firmy Ikarus. Průměr rotoru je 1050mm, hmotnost cca 1600g, motor Performance (Je to asi něco jako výkonná Mega), pohonné aku desetičlánek Sanyo 1700mAh, serva 4x Euroline - micro, regulátor TMM 50 HELI, gyro Profi-gyro Ikarus, rádio Futaba FC-16. Doba letu cca 8min., proud při visení 10A (jen!), max. 25A. |
![]() |
Mirek ©těpán se svahovým combatem z polystyrénu a Petr Zámečník (na svahu v Českých Petrovicích) |
![]() |
M. ©těpán starąí se svým svahovým větroněm Tau |
Na návątěvě v Sobkovicích II.(pokračování první návątěvy v Sobkovicích) | |
![]() |
Stavba BH-3 Z. Krejsy úspěąně pokračuje. |
![]() |
Trup je stavebně dokončen. Kryt motoru je vylaminován na polystyrenu metodou "ztraceného modelu" a natřen stříbrnou barvou. Zbytek trupu je poľehlen stříbrným Oracoverem. |
![]() |
Figurka pilota bude za letu "sledovat" stav napětí palubní sítě. |
![]() |
Ocasní plochy se jiľ rýsují. Zbývá upevnění kormidel na závěsy a "doľehlení" zbytku vlaječky. |
![]() |
Prostor pro serva je dostatečně velký. Výąkové kormidlo bude mít "své" servo na ocase. Směrovka bude ovládána dvojicí lanek. |
Trocha historie | |
![]() |
Jablonská trojka: (zleva) O. Kaąka -Cirrus (rozpětí 3300mm, motor MVVS 2,5R), Josef ©afář -vlastní model (rozpětí 2500mm, motor TONO 5,6cm3), ing. Lad. Jareą -ASK-14 (rozpětí 2300mm, motor HB (1977) |
![]() |
Průlet s modelem MK-01 (dolnoploąník, rozpětí 1100mm, motor OS PET 1,6cm3) Kaąka (1977) |
![]() |
První akrobat na desítku v okolí (rozpětí 1750mm, motor OS MAX 60 FSR) (1979) |
![]() |
Letiątě ®amberk 1979: Bratři Vítkové, Mir. Kalous, ing. Lad. Jareą, Josef ©afář, O. Kaąka (1979) |
![]() |
Letecký snímek Jablonného pořízený z rogala ing. Jareąem (1992) |
![]() |
Univerzální model na házení bonbónů Standy Franka (rozpětí 2150mm, motor HP61) (zleva: S. Frank, V. Remta, M. Kalous, O. Kaąka) (1985) |
![]() |
MK-01 (dolnoploąník, rozpětí 1100mm, motor OS PET 1,6cm3) O. Kaąka (1977) |
![]() |
Ukázka leteckomodelářské fotografie (1997) |
![]() |
Po úspěąném skončení fotoletu. Start a přistání proběhlo na stadionu v Jablonném (Vega, rozpětí 2400mm, motor ENYA 2,5cm3) (1997) |
![]() |
Pilot a jeho stroj po skončení fotoletu. Angel se osvědčil jako univerzální All weather model, díky silnému motoru (MVVS 7,5cm3) si hravě poradí s půlkilovou fotovýzbrojí (rozpětí 1500mm, hmotnost 2200g) (1999) |
Daląí strana ![]() |